Husk at læse den følgende praktiske information vedrørende leje af Herrested Forsamlingshus.

Betaling

  • Depositum skal indbetales senest 21 dage efter reservation af Herrested forsamlingshus, endelig bekræftelse af booking modtages herefter via mail.
  • Leje indbetales senest 3 bankdage før udlejning for at sikre at pengene er på Herrested forsamlingshus bankkonto på dato for udlejning.

Afbestilling

  • Ved afbestilling senere end 30 dage før udlejning inddrages depositum til dækning af mistet leje.

Rengøring/Oprydning

  • Den obligatorisk rengøring i Herrested Forsamlingshus er dækket af lejen og består af støvsugning, gulvvask og rengøring af toiletter.
  • Lejer står selv for al oprydning; opvask, sammenpakning af borde og stole, feje, bortskaffelse af affald mv. – Tjekliste udleveres ved udlejning.
  • Depositum tilbagebetales først efter at rengøringspersonalet har gennemgået huset og tjeklisten – dog senest 14 dage efter udlejning

HUSK! Efterlades huset i samme stand som man selv ønsker at modtage det – hjælper vi hinanden til at få nogle gode oplevelser i Herrested forsamlingshus.

Yderligere aftalte forhold

  • Nøgleudlevering aftales nærmere efter bekræftelse af booking – Husk at medbringe gyldigt billede-id ved nøgleudlevering
  • Klude, viskestykker, KLARE/GENNEMSIGTIGE affaldssække, stanniol, madbøtter, skarpe knive, forlængerledning og lign. medbringes af lejer
  • Hvis lejer kommer til at beskadige inventar, fratrækkes værdien af det ødelagte depositummet
  • Herrested Forsamlingshus fralægger sig ethvert ansvar vedrørende eventuelt personale, der er ansat af lejer
  • Døre og vinduer skal være lukket efter kl. 22:00 for at undgå gener for naboerne til forsamlingshuset
  • Herrested Forsamlingshus ønsker ikke at ligge lokaler til ungdomsfester. Er du i tvivl om din fest anses for at være en ungdomsfest er du velkommen til at kontakte os på mail: info@herrestedforsamlingshus.dk og høre mere om vores særlig regler herfor – Vi forbeholder os ret til at annullerer bookingen hvis det ved nøgleudlevering vurderes at der er tale om en ikke erklæret ungdomsfest.

Inventar liste

Se billeder af huset og inventar her!

Hvis du ønsker at se huset før du beslutter dig for at reserverer en dato til dit næste arrangement, så kom endelig forbi i forbindelse med en af de i forvejen planlagt Aktiviteter

Sale

  • Stor sal til 150 personer (L: 15,75m B: 9,75m)
  • Lille sal til 50 personer

OBS. Max 150 personer i hele huset

I forsamlingshuset forefindes service til ca. 120 personer:

Glas

  • Vin
  • Champagne
  • Vand
  • Snaps
  • Likør

Tallerkner

  • Middagstallerkner
  • Dessert/frokosttallerkner
  • Dybe tallerkner
  • Kagetallerkner
  • Underkopper

Kopper

  • The
  • Kaffe

Bestik

  • Knive
  • Gafler
  • Skeer
  • Teskeer
  • Kagegafler
  • Serveringsbestik

Diverse

  • Skåle
  • Fade
  • Vaser
  • Lysestager
  • Vandkander
  • Thermokander
  • Gryder
  • Pander
  • Øser

Køkkenudstyr

  • 3 ovne
  • Gaskomfur med 4 store blus
  • Stor opvaskemaskine
  • 2 køleskabe
  • 1 fryser
  • Mikrobølgeovn

Borde/stole

  • 150 stole (40 i lille sal /110 i stolerum)
  • Runde borde til 8 pers. 10 stk,
  • Lang borde 22 stk. (L:183 cm B:76 cm)
  • Korte borde 11 stk, (L:122 cm B:76 cm)

Andet

  • Toiletpapir og håndsæbe på toiletterne
  • Bar
  • 2 ekstra køleskabe – flytbare
  • Duge kan lejes for DKK 40,00 pr., styk. Forespørg eventuel efter dette i bookingformularen under ‘Kommentar til booking’ ved booking forespørgsel