Velkommen til Herrested Forsamlingshus

Leder du efter et hyggeligt forsamlingshus på Fyn? Med en skøn beliggenhed i landlige omgivelser tæt på både Odense og Nyborg, så er Herrested Forsamlingshus et storartet sted til alle dine fester.

Herrested Forsamlingshus er et nøglehus, det vil sige at du som lejer har mulighed for at planlægge dit arrangement helt efter egne ønsker. Det betyder dog samtidig også at du som lejer gives en tillid om, at behandle stedet med respekt og afleverer det i samme stand som du selv ønsker at modtage huset en anden gang.

Hvis du ikke ønsker at stå med det hele selv samarbejder Herrested forsamlingshus med kirk hedegaard der kan hjælpe med totalarrangementer bestående af alt lige fra unikke madoplevelser, borddækning, servering og oprydning.

Forsamlingshuset ligger overfor Herrested Kirke, hvilket gør planlægningen af festen efter dit kirkelige arrangement praktisk og nem. Både kirken og forsamlingshuset er smukke bygninger, der er med til at skabe den hel rette stemning til din fest.

I Herrested Forsamlingshus har du mulighed for at leje hele huset med en stor og en lille sal. Du kan også nøjes med at leje den lille sal, så du kan nemt tilpasse dit arrangement efter hvor stort, du ønsker det skal være, og hvor mange gæster, du inviterer. F.eks. kan du bruge det lille lokale til reception inden den store fest afholdes. Uanset hvad har du god plads at boltre dig på med et dejligt køkken og velholdte toiletter, en scene og tilstødende opbevaringsrum.

Udover de mange faciliteter i huset er der desuden masser af mulighed for barnlige aktiviteter i form af hallens boldbaner, en multibane, motionsredskaber og børnehavens legeplads lige ved siden af.

Book en dato til din fest

Læs om det praktiske her

Herrested Forsamlingshus drives af frivillige kræfter og vi kan altid bruge ekstra hænder. Du behøver ikke nødvendigvis være aktivmedlem af bestyrelsen for at kunne hjælpe, men har du interesse for bestyrelsesarbejde, så kontakt formanden for nærmere info.

Formand

Torben Serritslev Jørgensen
email: info@herrestedforsamlingshus.dk

Næstformand